شرایط خطوط خدماتی

توجه : تنها خطوط حقوقی خدماتی خواهند شد
تعریف خطوط خدماتی

خطوط خدماتي شامل خطوطي هستند که از این خطوط می توانید به مشترکين خود که با ایشان همکاری می نمایید پیامک ارسال نموده و در نظر داشته باشید :

  • 1 - از این خطوط نمی توانید در قسمت ارسال منطقه ای و کد پستي و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید.
  • 2 - در صورتي که حتي به يک شماره غير از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهيد تبليغاتي محسوب شده و شامل جريمه مي گردد.
  • 3 - هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.
تذکر : طبق اطلاعیه شرکت ارتباطات سیار ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد‎
روش خدماتي شدن خطوط به صورت زير مي باشد
1000 :
  • متن تعهدنامه بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا
  • فرم درخواست خدماتی بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا، تنها قسمت حقوقی تکمیل گردد
  • گواهی امضا (ارگانهای دولتی تنها معرفی نامه رسمی ارسال گردد)
  • سفته 10 میلیون تومانی (بصورت حقوقی تکمیل گردد)‎
  • بانک شماره مشترکین
3000 : (تا اطلاع ثانوی امکان خدماتی کردن خطوط 3000 میسر نمی باشد)
  • متن تعهدنامه بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا
  • فرم درخواست خدماتی بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا، تنها قسمت حقوقی تکمیل گردد
  • گواهی امضا (ارگانهای دولتی تنها معرفی نامه رسمی ارسال گردد)
  • سفته 10 میلیون تومانی
  • بانک شماره مشترکین
5000 , 5002 :
  • فرم تعهد ارسال پیامک بر روی سربرگ به همراه تاریخ و شماره و مهر و امضاء
  • فرم درخواست خدماتی بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا، قسمت حقوقی بصورت تایپی تکمیل گردد
  • گواهی امضا (ارگانهای دولتی تنها معرفی نامه رسمی ارسال گردد)
  • چک به مبلغ 50 میلیون تومان و بابت چک پر نشود (چک بدون تاریخ و در وجه شرکت راهکار سرزمین هوشمند باشد)‎
  • لازم به ذکر است نامه ای جدا در سربرگ آن اداره تنظیم گردد با محتوای اینکه آن اداره به شرایط خدماتی کاملا واقف بوده و مسئولیت کلیه موارد ارسالی از خطوط اعم از حقوقی و حقیقی را به عهده میگیرد
  • بانک شماره مشترکین
021 :
  • متن تعهدنامه بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا
  • فرم درخواست خدماتی بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا، قسمت حقیقی و حقوقی تکمیل گردد
  • گواهی امضا (ارگانهای دولتی تنها معرفی نامه رسمی ارسال گردد)
  • سفته 5 میلیون تومانی
  • بانک شماره مشترکین (فقط شماره موبایل همراه اول)

حقوقی کردن خط خدماتی
  • دسته بندی پیامک ارسالی باید کامل و واضح باشد (برای مثال اعلام کد پیگیری، ارسال جزئیات خرید بلیط، ...)
  • نمونه پیامک ارسالی باید ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... میباشد)
  • شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند
  • صندوق های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و ..... جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند

شماره ای از حالت خدماتی خارج خواهد شد اگــــــر :
  • پیامکی مغایر با نمونه پیامکهای اعلام شده ارسال گردد
  • کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند
  • مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد
  • کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید
متن تعهدنامه استفاده از خط خدماتی بصورت زیر می باشد:

شرکت ................. تعهد مي نمايد از خط ....................... تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

با توجه به اینکه روال جدید درخواست شماره خدماتی تاکنون انجام نشده است، لذا این مجموعه در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی اطلاعاتی ندارد. با اینحال، در مورد شماره هایی که درخواست آنها مورد موافقت همراه اول قرار گرفته باشد، به محض اعلام به این مجموعه، به شما اطلاع داده خواهد شد، بنابراین خواهشمند است از پیگیری وضعیت پروسه خدماتی جدا خودداری نمایید.